mapa strony   |
http://www.cdkadr.pl/language/es/index.html

Wykładowcy

Przedstawiamy Państwu sylwetki sylwetki niektórych trenerów z którymi Centrum Doskonalenia Kadr współpracuje.

Maciej Mekiński - Radca prawny, wykładowca akademicki (od 2001 r. Adiunkt w Katedrze Prawa Finansowego, Instytucie Nauk Prawno-Administracyjnych UW), pracownika naukowy Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego. Radca Ministra w Ministerstwie Finansów.

Agnieszka Gryszczyńska - Absolwentka prawa, aplikant prokuratorski, pracownik naukowo - dydaktyczny Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, autorka publikacji z zakresu podpisu elektronicznego oraz zastosowań informatyki w administracji, specjalistą z zakresu ochrony danych osobowych oraz pozyskiwania funduszy strukturalnych

Małgorzata Bieda - Prawnik z uprawnieniami archiwalnymi I i II stopnia, 24 letni pracownik Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego(na stanowiskach: starsza księgowa, specjalista ds. kancelarii, kierownik kadr, od 10 lat kierownik oddziału do spraw archiwum. Konsultant dla podmiotów gospodarczych w sprawach założenia i prowadzenia archiwów prywatnych.

Tomasz Strąk - radca ministra w Ministerstwie Sprawiedliwości, adiunkt w Katedrze Zarządzania Finansami Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, były dyrektor Departamentu Budżetu Zadaniowego w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, współautor metodyki budżetu zadaniowego dla polskiego podsektora rządowego, która aktualnie jest wdrażana przez Ministerstwo Finansów, doświadczony wykładowca

Anna Jarząbmgr inż. Inżynierii Jakości; pracownik szpitala powiatowego. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu systemów jakości oraz kwalifikacje poparte certyfikatami RW TUV ESSEN oraz Det Norske Veritas. Praktyk, ekspert w zakresie szkoleń podstawowych, dla wyższego kierownictwa, auditorów wewnętrznych oraz dla Pełnomocnika ds. Jakości.

Monika Wacikowska - doświadczony prawnik specjalizujący się w zagadnieniach związanych z prawem pracy, wspólnik firmy doradczej Przyjazne Kadry Sp. J., były pracownik Departamentu Prawnego Głównego Inspektoratu Pracy - ogólnopolski koordynator kontroli dotyczących czasu pracy prowadzonych przez Państwową Inspekcję Pracy, w tym również czasu pracy w zakładach opieki zdrowotnej – biorąc udział w opiniowaniu propozycji zmian w ustawie o zakładach opieki zdrowotnej – w części dotyczącej czasu pracy.

Rafał Patryn - doktor nauk prawnych, pracownik naukowy Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, specjalizujący się w prawie cywilnym i administracyjnym, ceniony wykładowca, autor wielu publikacji i komentarzy.

Piotr Karniej - doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Universite Paris 13 w Paryżu i Universite du Littoral Cote d’Opale w Dunkierce. Pracownik naukowo – dydaktyczny Akademii Medycznej we Wrocławiu. Specjalizuje się w zarządzaniu zakładami opieki zdrowotnej, organizacji systemu ochrony zdrowia i procesach przekształceń placówek medycznych. Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania szpitalami i przychodniami. Członek Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej.

Agnieszka Pietraszewska-Macheta - radca prawny, praktyk z doświadczeniem w zakresie spraw związanych z prawem medycznym oraz ubezpieczeń zdrowotnych. Autorka wielu publikacji i wykładowca szkoleń dotyczących problematyki prawa ochrony zdrowia.

Iwona Mazur - dyrektor podmiotu leczniczego nie będącego przedsiębiorcą we Wrocławiu; absolwentka Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie (mikrobiologia), Akademii Medycznej we Wrocławiu i Universite Paris 13 (studia w zakresie zarządzania instytucjami opieki zdrowotnej i społecznej) i Universite du Littoral Cote d’Opale w Dunkierce. Doktorantka w Instytucie Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka lub współautorka publikacji z zakresu zarządzania, controllingu, budżetowania i rachunkowości; wykładowca akademicki. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rachunkowością zarządczą w ochronie zdrowia, zarządzaniem w podmiotach leczniczych i organizacją opieki zdrowotnej.

Marian Kachniarz - Dr nauk ekonomicznych, adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Przedstawiciel Konwentu Powiatów Dolnośląskich w Regionalnym Komitecie Sterującym ds. Służby Zdrowia, Inicjator i realizator programu likwidacji SP ZOZ w Kamiennej Górze oraz utworzenia w to miejsce spółki z o.o. Praktyk i doradca w zakresie przekształceń szpitali. Autor książki  „Komercjalizacja SP ZOZ – kluczowe warunki osiągnięcia sukcesu”, wyd. Wolters Kluwer.

Ewa Krzykowska - Specjalista w zakresie pozyskiwania i obsługi funduszy unijnych, koordynator i uczestnik wielu projektów unijnych. Specjalista w zakresie opracowywania strategii rozwoju, biznesplanów, analiz rynku, analiz, raportów i ekspertyz.  Autorka licznych artykułów prasowych. Trener z wieloletnim doświadczeniem w realizacji i obsłudze szkoleń o tematyce unijnej i przedsiębiorczości.

Grażyna Urbaniakekonomista, główny księgowy budżetu resortu w Departamencie Budżetu, Kontroli Zarządczej i Efektywności w Ministerstwie Sprawiedliwości. Specjalizuje się w prawie finansowym i rachunkowości państwowych jednostek budżetowych. Autor artykułów dot. budżetu klasycznego i zadaniowego, gospodarki finansowej jsfp oraz kontroli zarządczej.

Monika Górskaprawnik, główny specjalista w Departamencie Budżetu, Kontroli Zarządczej i Efektywności w Ministerstwie Sprawiedliwości. Specjalizuje się prawie finansowym. Autor artykułów nt. kontroli zarządczej.

Jacek Zielińskiprawnik, prokurator Prokuratury Apelacyjnej, Rzecznik Dyscypliny Finansów Publicznych właściwy w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych rozpoznawanych przez Międzyresortową Komisję Orzekającą przy Ministrze Sprawiedliwości. Wykładowca m. in. z zakresu finansów publicznych oraz naruszeń dyscypliny finansów publicznych, organizowanych dla pracowników sądów powszechnych i powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury.

Marian Kozłowski praktyk finansów publicznych, uczestniczył w opiniowaniu zmian w przepisach z zakresu finansów publicznych, przewodniczył pracy zespołów budżetowych oraz brał udział w weryfikacji budżetu, reprezentował dysponenta przed Sejmową Komisją Finansów Publicznych oraz innymi Komisjami resortowymi i Sejmowymi. Od 2004 roku Szef Finansów Dysponenta środków budżetu państwa II stopnia, organizator i praktyk kontroli zarządczej, nadzorujący realizację Planu Finansowego oraz organizujący Planowanie budżetowe na szczeblu resortu. Od 2009 roku doradca i ekspert w obszarze wydatkowania środków publicznych, planowania budżetowego oraz budżetu zadaniowego, audytu i kontroli zarządczej. Doświadczony trener prowadzący szkolenia dla dysponentów środków z państwowych jednostek budżetowych oraz jednostek samorządu terytorialnego z zakresu finansów publicznych, dyscypliny finansów publicznych, oceny ryzyka i kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych.